Kontakt

/Kontakt
Kontakt2019-02-25T13:42:56+01:00

Vanliga frågor

Jag har köpt guldbiljett enligt gamla systemet, vad gör jag nu?2019-05-24T12:22:38+01:00

Du som köpt guldbiljett som gällde innan vi gjorde om biljetterna har två val.

1: Få tillbaka hela köpesumman och sedan köpa nya biljetter

2: Behålla din biljett, den gäller som en festivalbiljett till hela området. Du får dessutom två fribiljetter till våra ordinarie danser som kompensation.

 

Kontakta oss på info@orebrodansfestival.se. Vi behöver din bokningskod som du fått ifrån Tickster i båda fallen.

När är festivalen?2019-02-25T13:46:10+01:00

7-8 juni 2019

Vad kostar det för barn?2019-05-24T11:28:04+01:00

Barn under 15 går in gratis.

Från 16 år och uppåt full entré.

Var är festivalen?2019-02-25T13:47:32+01:00

Festivalen är i hela Brunnsparken.

Entré är genom Brunnsparkens stora entré.

I parken är används byggnaderna Globen, Brunnen, Regnbågen och Restaurang Svalan.

Var kan jag parkera?2019-02-25T13:50:16+01:00

Då parken är stängd under festivalen kommer vi inte kunna erbjuda några parkeringsplatser i parken.

De parkeringsplatser som finns är de utanför ICA. Var uppmärksam på skyltningen.

Smidigast är att ställa bilen vid ert boende och sedan ta sig kollektivt till och från parken. Kontakta ert boende för mer information kring vilka parkeringslösningar de kan erbjuda.

Vart köper jag biljetter?2019-02-25T13:45:30+01:00

Biljett köps på www.tickster.se

Boendepaket köps på Good Morning Hotels eller Scandics hemsidor.

Du kan även ringa 0771 47 70 70 för att få personlig service på Ticksters Kundtjänst.

Vill du köpa biljetter över disk kan detta göras på Direkten Nöje, Drottninggatan 40 i Örebro.

Serviceavgift skiljer sig beroende på vilket sätt du köper dina biljetter.